پیامک زیبا درباره سال نو ، اس ام اس زیبا برای تبریک سال نو

پیامک زیبا درباره سال نو

پیامک زیبا درباره سال نو ، اس ام اس زیبا برای تبریک سال نو
پیامک زیبا درباره سال نو ، اس ام اس زیبا برای تبریک سال نو همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

پیامک درباره سال نو

عید من لبخند توست…
مگر من از جهان چه میخواهم جز تو …
و شادی تو ، لبخندت ، نگاه پر مهرت ؟
مگر همه ما از جهان چه میخواهیم جز عشق ؟
تو بهار جاویدان زندگی من …
بخند که خنده ات محتاجم .
⇔⇔⇔⇔

پیام های زیبا در مورد سال نو

و باز گرمای ملایم و فرحبخش روزهای آفتابی بهار
در باغ و راغ و کشتزارها به سبزه و گل‌ها و درختان بشارت می‌دهد
تا از خواب سنگین زمستان بیدار شوند و روح تازه بخود گیرند
و آنگاه این نوای جانبخش را ساز بدارند.

پیامک در مورد سال نو

ای گرداننده دل ها و چشم ها
ای اداره کننده شب ها و روزها
ای دگرگون کننده
زمان ها و گردش ها
اکنون که از حالم باخبری
حول حالنا الی أحسن الحال
⇔⇔⇔⇔

پیام زیبا در مورد سال نو

حواسم را
به هر طرف که پرت می کنم
باز تو می آیی به یادم
سال که نو می شود
دل من نسبت
به تو نو تر می شود
⇔⇔⇔⇔

پیامک زیبا درباره سال نو

در شکفتن جشن نوروز
برایت در همه سال سرسبزی جاودان و شادی،
اندیشه‌ای پویا و آزادی و برخورداری
از همه نعمت‌های خدادادی را آرزومندم.

پیام های زیبا در مورد سال نو

فقط دو روز تا رسیدن سال نو باقیست
بیایید از همین الان، از داشته هات خوش باش
لذت ببر
شاد باش و شاد زندگی کن
به دیگران لبخند بزن
دوست مهربونم پیشاپیش سال ۱۳۹۹ مبارک
⇔⇔⇔⇔

پیامک در مورد سال نو

امسال که در زندگی ام عاشقانه پای نهادی،
هفت سین زندگی ام را عاشقانه و زیبا خواهی ساخت؛
سفره ای از عشق و محبت با وجود مهربان و دوست داشتنی ات.
عید نوروز پیشاپیش مبارک. به امید سال ها و سال ها
در کنار هم بودن مان و سفره ی هفت سین پر از عشق چیدن مان.
⇔⇔⇔⇔

پیام زیبا سال نو

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود
برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد
و سالی دیگر گذشت
روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد

پیامک زیبا در مورد سال نو

یادتون نره سال داره نو میشه ها
بیاید دلامونو نو کنیم
کدورت هارو کنار بگذاریم
باهم بخندیم
همین الان به هم پیام بدیم
زنگ بزنیم
زوده زووود
پیشاپیش سال نو مبارک
⇔⇔⇔⇔

پیام های زیبا در مورد سال نو

عید نوروز آمدن بهار و تازگی و طراوت را نوید می دهد،
ولی من با وجود تو لحظه لحظه هایم پر از حس بهاری بودن
و تازگی و طراوت است. عید نوروز پیشاپیش مبارکت باد،
مبارکِ تویی که بهاری ترین فصل زندگی من هستی
و لبخند مهربانت طراوت بخش تمامی لحظه های زندگی من است.
⇔⇔⇔⇔

پیامک در مورد سال نو

بنام خداوند مهربان و یکتای من ،
من شادم و افتخار میکنم که اولین نفری هستم
که پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم الهی
که تو سال جدید به همه ی آرزوهای قشنگت برسی
و حال دلت همیشه عالی باشه
پیشاپیش سال نو مبارک دوست زیبای من

پیام زیبا در مورد سال نو

چند روز دیگه بهار پاک از راه میرسید
از خداوند متعال برای شما و خانواده ی محترمتان
قلبی سرشار از محبت
و سلامتی و خوشی را خواستارم
پیشاپیش سال نو مبارک
⇔⇔⇔⇔

پیامک زیبا در مورد سال نو

تو طراوت تمام لحظات زندگی ام هستی،
طراوت عید نوروز فقط با بودن توست
که برای من ارزش پیدا خواهدکرد،
همیشه کنارم بمان. عید نوروز پیشاپیش مبارک.
⇔⇔⇔⇔

پیام های زیبا در مورد سال نو

ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز
سال جدید مبارک

پیامک در مورد سال نو

این را همیشه به یاد داشته باش
که وقتی بهار می آید، نسیم همراه آن است،
شقایق می شکفد، و
آسایش و آرامش را در پی دارد

نظرات

پست‌های پرطرفدار