متن درباره نگاه ، متن زیبا و کوتاه درباره چشم و نگاه خاص به دوردست و زندگی

متن درباره نگاه

متن درباره نگاه ، متن زیبا و کوتاه درباره چشم و نگاه خاص به دوردست و زندگی
متن درباره نگاه ، متن زیبا و کوتاه درباره چشم و نگاه خاص به دوردست و زندگی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن درباره نگاه

آن لحظه ها
که مات در انزوای خویش
یا در میان جمع ،
خاموش می نشینم ؛
موسیقی نگاه ِ تو را
گوش می کنم !
⇔⇔⇔⇔

متن درباره نگاه به اسمان

هر روز میگویم دوستش دارم
هاج و واج نگاهم میکند
می پرسد با بنده بودید؟
میگویم
چی؟
من؟
حتما اشتباهی رخ داده؟
او عاشق این اشتباه من و من
عاشق این ارتکابم!

متن درباره نگاه به دوردست

وقتی در شب راه می‌رفتم
و در جستجوی پناهگاه گرمی بودم
از کنارم گذشت
گفتم :
هی نگاه کن !
روی مژه‌هایت دانه‌های برف ریخته است
و او گفت :
این برف نیست
پرهای بالشی است
که خدا در آسمان تکانده است
و سپس لبهای خندانش را گشود
تا برفی را فوت کند
و ما هر دو خندیدیم
بعد به چشمانش نگاه کردم
و دیدم که چشمانش ،
گرمترین پناهگاه جهان است
⇔⇔⇔⇔

متن درباره نگاه من

دلبسته ی چشمان تو و دل نگرانم
به طرز نگاه تو که بند است جهانم
در دشت دلم عطر تو پیچید دوباره
هر لحظه کنار تو بهار است خزانم
⇔⇔⇔⇔

متن درباره نگاهت

زن ها زمانی تصمیم می گیرند،
تنهایی شان را پر کنند
که نگاهی تهِ تهِ دلشان را
خالی کرده باشد…

متن درباره نگاه عاشقانه

باید به چشم هایم نگاه کنی
این شعرها
هرچقدر هم خوب باشند
نمی توانند دلتنگی ام را
بیان کنند..
چترهای کاغذی
زیر باران
دوام نمی آورند…!
⇔⇔⇔⇔

متن درباره نگاه به زندگی

بعد از نگاهت
با این
عاشقانه های بی قرار
چه کنم؟
⇔⇔⇔⇔

متن درباره نگاه زیبا

گاهی نگاهت
آنقدر نافذ است
که خودم را نه
دیوار پشت سرم را
در چشمت می بینم.

متن درباره نگاه کردن

آن چشم ها
پیش از آنکه
نگاهی باشد
تماشایی ست…
⇔⇔⇔⇔

متن درباره نگاه به افق

روی در روی و
نگه بر نگه و
چشم به چشم!
حرف ما و تو
چه محتاج زبانست امروز؟
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره نگاه به اسمان

بگذار
گل‌های دامنت مستم کند
آبشار نگاهت، غرقم
و من
در نامت شنا کنم

متن در مورد نگاه به آسمان

بیا
که چشم مرا
بی ‌تو نیست
بینایی.️
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا درباره نگاه به اسمان

چشمانت
چلچراغ محبت است.
چشمه های مهربانی
از چشم های تو
سرچشمه گرفته است
⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد نگاه به اسمان

پاییز
نگاه خشکیده ی من بود
بر تنِ خسته ی کوچه
و عشق نافرجامی
که داشت کم کم غروب می کرد

متن کوتاه درباره نگاه به اسمان

‏ولی از همه
بدترش اینه
‏تو به اون نگاه میکنی
اون به یکی دیگه..

نظرات

پست‌های پرطرفدار