رد شدن به محتوای اصلی

تعبیر خواب تمساح | 30 تعبیر دیدن تمساح در خواب

تعبیر خواب تمساح

تعبیر خواب تمساح ، تمساح در خواب دیدن ، jufdv o,hf jlshp ، تعبیر خواب تمساح در خانه
خواب تمساح یکی از خواب های معمول است.اگر شما هم تمساح در خواب دیده اید و دنبال تعبیر خواب تمساح می گردید می توانید در این مطلب از سایت جسارت براحتی تعبیرخواب تمساح را مطالعه نمایید و متوجه شوید تمساح چه تعبیری دارد.
ممکن است که خواب شما به گونه ای باشد که برای تعبیر خواب خود نیاز داشته باشید تعبیر خواب دریا و یا تعبیر خواب مارمولک را بدانید ، برای دیدن این مطالب کافی است که بر وری لینک آبی رنگ کلیک نمایید تا خود به خود به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

تعبیر خواب تمساح از دید آنلی بیتون

معنی دیدن تمساح در خواب این است که صمیمی ترین دوستان ، شما را فریب می دهند و دشمنان به شما ضربه می زنند
پا گذاشتن بر کمر تمساح به درد سر افتادن است

لیلا برایت

تمساح شما را گاز بگیرد این است که خطری شما را تهدید می کند
کشتن تمساح برتری بر دشمنان است

مولف

تمساح مردی دزد است
تمساح تو را گاز بگیرد رسیدن ضرر و زیان است
پوست و گوشت و استخوان تمساح، ضرر و زیان می‌باشد. اگر ببینی گوشت تمساح می‌خوری، دچار گرفتاری و بلائی می‌شوی
تمساح تو را زیر آب کشد و خفه کند این است که دشمنی تو را زمینگیر می کند

ابراهیم کرمانی

تمساح تو را زیر آب برد این است که ماهی تو را هلاک می کند
جنگیدن با تمساح و شکست دادن تمساح برتری بر دشمنان است
تعبیر خواب جنگیدن با تمساح و شکست خوردن از تمساح عدم برتری بر دشمنان است
تعبیر خواب گاز گرفتن تمساح مانند تعبیر خواب سگ دزدی کند ، ضرر و زیان مالی است
خواب های معمول به همراه تعابیر
در خواب دیدم که با تمساحی مبارزه میکردم ، اول میخواستم از دستش فرار کنم اما دیدم شاید بهم اسیب بزنه سعی کردم خفش کنم اما نمرد و من اون رو به بیرونه خونه پرت کردم اما از دور که نگاهش می کردم دیدم اون یک تخم خیلی بزرگ تر از حتی جسه ای که داره گذاشت اون رو سوراخ کرد و از وسط به دو قسمت تقسیم رد و توی پویته ی اون سه تا تخم کرد بعد شروع کرد به مدفوع کردن روی تخما انگاز خون مدفوع می کرد و توی اون جداره ی تخم پر شد از مدفوع و خودشو بچه هاش داشتو پا میزدن توش من خیلی تو خواب ترسیدم تعبیر این خاب چیه لطفا بهم بگین خیلی واجبه چون نییت کردم و به خواب رفتم.ممنون
با سلام شما دشمنی دارید که می خواهد به شما به آسیب برساند ولی نمی تواند و به دلیل این کینه ای که از شما به دل دارد مدام به خودش ضربه می زند.

نظرات

پست‌های پرطرفدار