عکس پروفایل دخترونه ، جدید و خاص و شیک شاد و شاخ و فانتزی زمستانی اینستاگرام

عکس پروفایل دخترونه ، جدید و خاص و شیک شاد و شاخ و فانتزی زمستانی اینستاگرام

عکس پروفایل دخترونه
عکس پروفایل دخترونه جدید و خاص ، عکس پروفایل دخترونه شیک و شاد و شاخ ، عکس پروفایل دخترونه فانتزی زمستانی و پاییزی اینستاگرام همگی در سایت پارسی زی. با ما همراه باشید.
عکس پروفایل دخترونه خاص

عکس پروفایل

آرزو کردم خدا را گوهری
سالم و زیبا نگارین اختری
بر سرم او ریخت یکدنیا گهر
داد ما را او زرحمت دختری
عکس پروفایل دخترونه زمستانی
دختری مانند گل زیبا و پاک
از همه ناراستی‌ها او بری
او گل کاشانه ما می‌شود
می‌کند بر ماهتاب او سروری
لطف حق شامل شده بر حال ما
می‌گشاید یک به یک بر ما دری
عکس پروفایل دخترونه فانتزی
خنده بر لب دارد و نوری به چشم
با نگاهش می‌کند افسونگری
من چه خوشبختم که دارم دختری
دختری زیبا رخی تاج سری
عکس پروفایل دخترونه شاد

عکس پروفایل دخترونه خاص

او شده نور دو چشمان پدر
میفروشم فخر بر انس و پری
بارالهی لطفت از حد شد فزون
بازهم کردی تو بنده پروری
عکس پروفایل دخترونه شیک
دوست دارم تا بگویم بشنود
حرف دل با شعر زیبای دری
دخترم زیبا گلم ای عشق من
در نگاهم از همه عالم سری
عکس پروفایل دخترونه غمگین

عکس پروفایل دخترونه شیک

کاش می‌شد تا ببینی در دلم
کز همه خوبان عالم برتری
من برایت آرزو دارم همه
خوبی و پاکی و نیکو اختری
عکس پروفایل دخترونه اسپرت
دختر که باشی گیسوانت رود جاریست
قلب درون سینه ات هم یک قناریست
دختر که باشی دست تو یعنی نوازش
دختر که باشی شانه هایت، استواریست

نظرات

پست‌های پرطرفدار