متن تولدت مبارک پسرم مهدی ، عکس نوشته پسرم تاج سرم تولدت مبارک

 

متن تولدت مبارک پسرم مهدی

متن تولدت مبارک پسرم مهدی ، عکس نوشته پسرم تاج سرم تولدت مبارک

متن تولدت مبارک پسرم مهدی ، عکس نوشته پسرم تاج سرم تولدت مبارک همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن تولدت مبارک دخترم مهدیس

و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفتو عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک پسرم امیر مهدی

امروز به هوای تو چه خوشحالم

می خواهم بپرم چه سود که بی بالم

تو را می خواهم نبینمت بد حالم

می گویم تولدت مبارک نگویم خدا کند لالم

بیشتر بخوانید : کپشن عاشقانه برای تولد عشقم ، نامه عاشقانه و شعر تبریک تولد

متن تولدت مبارک

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدت مبارک عشق من

دوست دارم

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک پسرم

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس

تولد مبارک

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک دخترم مهدیس

امشب شب تولد توست

تو یک سال بزرگتر شدی

و عشق من یک سال در دلت کوچکتر

من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم

من هیچ وقت در دلت نبودم

تولدت مبارک

بیشتر بخوانید : کپشن عاشقانه تبریک تولد ، همسر + متن تبریک تولد عاشقانه طولانی و خاص

متن تولدت مبارک پسرم امیر مهدی

زیبایی دنیا دیگر به چشمم زیبا نشد

آن روز و لحظه ای که تو

چشم به دنیا باز کردی

و وقتی که قربان صدقه ات رفتم

خنده ای شیرین تحویلم دادی

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک

قوی ترین کوه زندگیت

مغرورترین رفیق زندگیت

صبورترین صبور زندگیت

تولدت مبارک بهترین

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک پسرم

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا یه آرزو کن

بعدش شمعاتو فوت کن

تولدت مبارک

بیشتر بخوانید : کپشن عاشقانه تبریک تولد همسر ، تبریک تولد عاشقانه کوتاه اینستاگرام

متن تولدت مبارک دخترم مهدیس

فوووووووت …..

فووووووووت ….

فوووووووت …..

فووووووووت …

فوووووووت ….

بیا شمع ها رو فوت کن !!!

تولدت مبارک !!!

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک پسرم امیر مهدی

تولدت عزیزم پر از ستاره بارون

پر از بادکنک و شوق، پر از آینه شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک

امروز بیان یه عالم عاشق

بیاد هزار تا مهمون

تولدت مبارک

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک

در شب زیبای میلادت

تمام وجودم را که قلبیست کوچک

در قالب قابی از نگاه

تقدیم چشمان زیبایت می کنم

و با بوسه ای عاشقانه

تولدت را تبریک می گویم

بیشتر بخوانید : کپشن تبریک تولد عاشقانه ، همسر + تبریک تولد خاص عاشقانه

متن تولدت مبارک پسرم

پرستوی خیال من

تاریخ میلادتو بهاران من است

وبهترین بهانه برای بودنم

پیشاپیش جشن میلادت مبارک

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک دخترم مهدیس

باز کن پنجره‌ها را

که نسیم روز میلاد اقاقی‌ها را جشن می‌گیرد

و بهار روی هر شاخه

کنار هر برگ شمع روشن کرده است

تولدت مبارک

⇔⇔⇔⇔

متن تولدت مبارک پسرم امیر مهدی

در جشن میلادت به پرواز در می آیم

این خانه فضایش کافی نیست

بالهای اشتیاقم را در آسمان میگسترانم

چه لذتی بالاتر از اینکه امروز تولد توست

بیشتر بخوانید : کپشن تبریک تولد شوهر ، و همسر + تبریک تولد همسر در اینستاگرام

متن تولدت مبارک

امروز تولد توست

و بهترین زمانی

که خدا میخواست

مرا با هدیه ای شاد کند.

نظرات

پست‌های پرطرفدار